• Choose country
  • Navigation

Samarbejde med BSN medical

BSN medicals mål er at forbedre livet for vores patienter ved at udvikle omkostningseffektive medicinske produkter og behandlingsløsninger, som er produceret med det formål at opfylde kundernes behov. For at støtte dette arbejde søger vi aktivt efter strategiske samarbejder, som kombinerer vores styrker og muligheder hos branchepartnere og akademiske partnere for at supplere og styrke vores oprindelige forsknings- og produktportefølje. For vores partnere er dette en mulighed for at samarbejde med en international organisation, som værdsætter mennesker og opmuntrer til teamwork og gensidigt givende relationer.

Har du idé, et produkt eller et forretningsforslag, der kan forbedre patientsundheden? BSN medical tager med glæde imod dit bidrag og undersøger gerne din idé, dit produkt eller forretningsforslag. Kontakt os på innovations@bsnmedical.com. Ved at bruge denne e-mailadresse godkender du BSN medicals Ansøgningsvilkår. Alle eventuelle ansøgninger om samarbejde og partnerskab sendes direkte til vores internationale afdeling og kan således kun behandles på vores koncernsprog, som er engelsk.

KONTAKTER

BSN medical AB